28 Augusti 2008

Godkväll kära läsare! :) 
Dagen har varit helt okej, massa spring i alla trappor idag.. igen!

Idag har vi haft massa olika lektioner, men dock så blev vår naturkunskap inställt så vi hade en lång dryg rast, som varade i 2 timmar och 25 minuter, och under den tiden hann jag, Linnea och Sandra göra en hel del, äta pizza, gå till yallayalla, hem om till mig, in om til matsalen, ner till torget och handla kaffe till Sandra, in på saffran och sedan tillbaka till skolan och vår lektion som då var Mentorstid, som var rätt trist.!

Sedan efter skolan så umgicks jag med min kära Emma och vi sjöng vårt ÄLSKADE singstar, och vi ägde.. som alltid annars! ...Annars har jag inte gjort något idag, umgåtts lite med min underbara mamma också :) alltid trevligt!


Imorgon är det Palmfestivalen, och dit ska jag gå en runda med min älskade pojkvän <3<3 Som sedan också ska sova här hos mig! :) Vilket jag tycker om, jättemycket! :)

Men nu ska jag iallafall dra mig, är lite smått trött och ska upp i tid imorgon!

PUSS. Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: Emma

vi äger aaalla ! kläprovningen va helt hysterisk ;)

<3<3

2008-08-28 @ 22:58:32
URL: http://weerre.blogg.se/
Postat av: sofia

vad mysigt med palmfestivalen! önskar att jag också kunde vara där med er! har ju blivit en tradition nu dem senare åren!:)

nej har inte haft råd att köpa nya sims ännu.ska nog försöka göra det på måndag. har du köpt det då?

kram

2008-08-30 @ 21:34:38
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0