19 Augusti 2008 / SKOLSTART!

Hejsan Hoppsan. Här sitter jag, har precis städat på mitt rum. Dammsugit och moppat golvet också! Riktigt stolt är jag :)

Idag var det min första dag på SSG (söderslättsgymnasiet) , skoldagen började 8.30, men jag och Linnea var där i god tid innan.. För att försäkra oss om att vi inte skulle komma försent, pinsamt om vi kommit in där försent på våran första dag! Haha..
Vi gjorde egentligen inget i speciellt idag, kollade runt lite och fick våra koder till matsalen.

Sedan fick vi lite information angående vårt inskolningsläger som de så fint kallar det :) Vi ska tydligen, tor-fre åka iväg med vår nya klass och våra lärare till något hus där vi ska övernatta och umgås. Vi ska också göra olika övningar, paddla m.m. Så det kan nog bli trevligt! 

Imorgon ska vi bara vara i skolan mellan 9-11.30, måste kolla med Mikael när han slutar imorgon.. Eftersom det är den 20 Augusti 2008 imorgon, vilket betyder att det är min och Mikaels 1 års. dag :) Jag vet inte vad vi ska göra imorgon, får hoppas att han har planerat något, han ska iallafall sova här hos mig, det har vi redan bestämt!!

PUSS. Hannah Helldén!

Kommentarer
Postat av: Mikael

JAG ÄLSKAR DIG <3 Och nä ja ghar inte planerat något, är inte så romantisk =(

2008-08-19 @ 18:51:23
Postat av: sofia

vad bra att det gick bra på första skoldagen! :D vi får prata på msn snart gumman! <3

2008-08-19 @ 19:21:29
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

haha! ja verkligen! :) känns det bra att ha börjat gymnasiet? fast ni har kanske inte kommit igång med "skolan" på riktigt? puss

2008-08-20 @ 08:09:16
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0