10 dagar kvar.. (någon mer som tycker som jag?)

Idag är det 10 dagar kvar på mitt sommarlov, känns som att det var igår vi hade skolavslutning med alla tårar och gråten.
Men det var snart hela 2 månader sedan, 2 måndader sen man såg sin klass, klass 9:1 D tillsammans, kanske för sista gången.

Nu om 11 dagar så är det inte klass 9:1 D som jag kommer möta i klassrummet, utan en helt ny klass på en helt ny skola.
Jag ska börja första ring på Gymnasiet, och det känns rätt bra.
Lite nervös är jag nog, men det ska bli skönt att få en förändring i livet, vi har ju ändå liksom gjort nästan samma sak, dagarna i ända nu i 3 år på högstadiet, på Liljeborgskolan. '
Visst det blir 3 år på SSG med, men det blir 3 år så olika varandra, kurser som avslutas och så.. Jag ser verkligen fram emot att börja skolan igen, det ska bli trevligt! Ngn mer som tycker som jag?

None


Nej, nu ska jag gå ner och fixa med den sista maskinen tvätt för idag, som jag lovat mamma att göra. Vi hörs antagligen imorgon förmiddag innan jag sticker ner till stan och träffar Emma en stund innan jobb.

Puss Hannah Helldén!

(L)  dig MIKAEL ..

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad roligt att du gillar min blogg : ) Hoppas du får en trevlig dag med fikandet och på jobbet. Vad jobbar du med? : )

2008-08-09 @ 12:20:02
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hehe okej, bakar du pizzor eller serverar du/står i kassan? : )

2008-08-09 @ 23:35:24
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

vad mycket du har bloggat! :) kul läsning!

2008-08-10 @ 12:55:46
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0