10 Augusti 2008

Hejsan. Jag vet, klockan är mitt i natten. Men jag är inte trött, vill inte sova än!

Idag har jag inte gjort så mycket, det har varit en helt okej dag. Klockan 12:40 träffade jag Emma i stan och vi gick för att fika, det blev en latte på systrar & bönor idag igen, men det är gott :)
När vi fikat klart så gick vi en runda på stan och kollade på kläder och andra saker, bla roligt folk!
Haha, det är verkligen kul att kolla på andra när man är på stan och det slutade med att vi studerade folks byxor :)
Emma inhandlade förresten ett par mörka jeans från Vero Moda idag, de var jättefina och hon blev plötsligt 500 kr fattigare och då skrattade jag åt henne! <3

När klockan började ticka mot 4 så begav vi oss mot jobb, på jobb gick det jättebra och allt flöt på helt underbart! Hundraarton stycken pizzor blev det idag, rätt lite om man jämför med andra helger, men i och för sig så har folk semester och andra grillar och så, och då blir det inte lika mycket kunder hos oss.
När vi var klara för dagen och klockan var runt 22, så satte jag mig på min cykel och cyklade hem och nu,
nu sitter jag här, snart 4 timmar senare.. Och jag är inte trött, jag lovar! :)

Vi hörs senare, när jag somnat och sedan vaknat igen. Hah!

Puss Hannah Helldén.
 

Mikael , jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag har också jobbat på pizzeria för några år sedan. Jag fick stå i kassan och servera ; ) Bra extra slant. Just nu är jag bara mammaledig. Jag vikarierade inom vården innan jag blev gravid men jag vet inte, jag tror inte att jag vill tillbaks dit.

2008-08-10 @ 10:11:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag har ingen aning men de blir nog att söka jobb inom något helt annat område : )

2008-08-10 @ 11:01:27
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

det är bra du jobbar på! är det pengar du ska spara till egypten kanske? hehe. :) saknar er! <3

2008-08-10 @ 12:58:56
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: rava

fin blogg :)

2008-08-10 @ 13:19:08
URL: http://ravaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0