26 April 2008 - tre dagar till min födelsedan (29/4)

Vet inte varför jag är vaken nu, kunde egentligen sovit i 35min till, men det gick inte att somna om.
Så jag satte mig här och beundrade min nya designe på min blogg.
Är den inte bara underbar säg? Är inte Veronika "verothie.blogg.se" Pugner bara ett GENI!! Tack ännu en gång!!

Idag ska jag träna med Linnea som jag skrev igår, men vet inte om jag ska använda mig utav Crosstrainern idag på konditionen eller om jag ska gå/jogga/springa på gångbandet, håller på att bli förkyld.


min mamma är den bästa, älskar henne! <3<3


Kram Hannah Helldén <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker du ska gå i trappor i 20 minuter då kommer du få kondition :P

2008-04-26 @ 09:41:42
URL: http://linneahempel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0