25 April 2008

Nu är jag hemma från skolan. Skönt. Fick tyvärr inte gjort min redovisning idag, vi han inte, så jag får göra det på måndag nästa vecka istället.
Idag satt jag kvar till 3 och sydde klart min kjol, som jag började med förra slöjd lektionen, den blev rätt fin och jag kommer använda den mycket. Ikväll är det god middag och film som gäller, det var pappas förslag. Trevligt :)
Sedan imorgonbitti ska jag och Linnea iväg och träna, tror att Elinor också skulle med, det är mkt roligare att träna med någon annan än själv. I morgon eftermiddag ska jag jobba igen, som vanligt på Lördagar och när jag slutar så har M antaglien kommit dit så att vi kan promenera hem till mig tillsammans, guud vad jag älskar honom. Bara mer och mer för varje dag. Nej, nu måste jag göra klart mitt tema, iallafall måste jag göra min avslutning/sammanfattning sedan så sa Jannicke att hon kunde hjälpa mig med analysen, tackar :)

Bloggar nog mer sen.

Kram Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

ser fram emot att se kjolen på torsdag! :D

2008-04-25 @ 23:48:07
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0